Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: On da Phåån

Thursday, August 26, 2010

On da Phåån

Idag har jag ett rent helvetespass i telefonrådgivningen framför mig. Kommer sitta där fastkedjad mellan 8.00-16.00. Ja, med en timmas uppehåll mitt på dan. Det är ju egentligen inte mänskligt, men det var villkoret för att få vara ledig på fredag.

Idag bär det av för mina kollegor till Stockholm och sedan Åbo. Kvar på kliniken finns jag, en akutjour, Jussi och en bakjour, Helena. Jag har hört att det är fler på avdelningen som inte ska med, men de har ju fördelen att planera sina egna scheman och kan lägga sig ledigt. Jag hoppas Jussi och Helena får det lugnt på akut och avdelningen och kan komma ner och hålla mig lite sällis på mottagningen för annars kommer det bli läskigt ensamt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: