Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tävling på gång!

Monday, November 01, 2010

Tävling på gång!

Håll ögonen öppna och notera den
17 november
i kalendern.

Då drar nämligen Kelda® Soppjakt igång!

Denna gång kan ni vinna en resa till Kanarieöarna! Inte illa va?

Mer information om hur ni deltar in tävlingen kommer senare.


Under tiden kan ni ju tappa haken med mig över hur hutlöst dyrt det är med Ben & Jerry-glass. Seriöst! 75 spänn för två små bägare (iofs 500 gram, men ändå).

Jag har ännu aldrig smakat Ben & Jerry (förutom en sån kakvariant man köper i portionsförpackning en gång... cookie-nåt), för varje gång jag ska köpa en rpkar jag kasta ett öga på kaloriinnehållet och då åker den snabbt tillbaka ner i frysdisken. Och nu har jag ännu en anledning att hålla mig borta från den. HUTLÖST!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: