Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Turning it up a notch with bmp

Monday, November 22, 2010

Turning it up a notch with bmp


Ibland undrar man ju varför man inte kommer på de mest enkla saker. Jag har haft problem med att hitta musik i rätt tempo för min träning tills det i går, efter jag vet inte hur många års träning, det slog mig att jag faktiskt själv kan ändra tempot så att jag kan lyssna på favvomusiken när jag tränar istället för nån upbeat technoskit bara för att få rätt takt.

Till min förtjusning fanns denna funktion i Windows Media Player så jag behöver inte ens hitta nåt program för det.

Imon blir det nog gympa/medel fast jag egentligen helt skulle vilja träna hemma. Detta av den enkla anledningen att Emma ska träna och det är alltid roligare att gå två en ensam så man får ju passa på de gånger hon kan.

Nu blir det dock några timmars sömn först. A' Nighty then!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: