Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Halvdan träning

Friday, November 26, 2010

Halvdan träning

Hmm, träningen gick sådär ikväll. Körde lite kondition och lite styrka, men varje gång det blev riktigt tungt tog det bara slut och jag fick ont i halsen. Jag har ju känt mig lite halvkrasslig länge nu, men ändå haft toppenergi när jag tränat. Är det på väg att bryta ut nu tro?

På tal om träning håller jag på att komponera en ny sida (ni vet flikarna där uppe) där jag kommer lägga upp min träning under veckan. Det är mest för egen skulle, men ni är mer än välkomna att kika och gärna kommentera och ge tips eller bli inspirerade. You choose, goose.

Och på tal om sjukdom... en stor kram till lilla mamsen som ligger under filten och huttrar och nyser på N Strandgatan. Get well mommy! Hoppas du har en massa gotta... gotta är bästa medicinen! Ska snart proppa i mig lite själv.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: