Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Usch!

Thursday, November 11, 2010

Usch!

Jag har inte så mycket att säga denna morgon förutom usch. Idag av alla dagar ska jag och en av läkarna Tomas, åka till Uppsala på blåscancermöte. Det kunde inte har varit en mindre passande dag. Med fruktansvärd mensvärk och en mage som en ballong skulle jag inget hellre än att gå runt i mysbyxor och pösiga kläder. Sjukhuskläderna må vara ganska fula och obekväma, men de är stora och pösiga och perfekta för såna här dagar. Men... just idag måste jag ha privatkläder. De stramar och känns obekväma. Magen värker och trots att byxorna inte är direkt tajta i midjan känns de som de trycker på min ömma mage. Typsikt... jag som annars brukar sakna att kunna klä mig i vanliga kläder till vardags.

Varför just idag?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: