Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Uppsala ToR i en Verso

Thursday, November 11, 2010

Uppsala ToR i en Verso


Dagen gick otroligt smidigt. Vi åkte vid 9.20 och kom fram prick i tid till lunchen på Sven Dufva vid Akademiska. Vi kom överens om att jag skulle köra dit och Tomas hem och jag måste erkänn att jag fick lite panik när jag såg att det var automatlåda i bilen. Men ååå så smidigt det var då! Riktigt skön bil över huvudtaget faktiskt. En Toyota Verso som man satt som en kung i.

Mötet var riktigt givande och utan en massa skitsnack och klockan 16.00 på slaget var vi klara med allt som stod på schemat. Tomas var halvsugen på att köra hem, så jag tog det med. Inget jobbigt allt att köra en sån bil ju.

Vi var hemma i stan ca 18.30, vilekt måste betyda att jag kör en aning snabbare än Malcolm eftersom vi aldrig klarat det på under 2½ timma förut. Vet inte riktigt om det är positivt, men tidseffektivt i alla fall.

Nu är jag ganska mör dock. Svanskotan gör så jäkla ont. Jag begiper inte att jag alltid får så ont i den nuförtiden när jag sitter. Jag misstänker att det beror på att alltid jag gör situps nu för tiden istället för crunches.

Nu är det dax att fylla på magen med lite krubb för den skriker rakt ut. Sen blir det till att beställa tågbiljetter. Det är ju nya oväder på väg in och trots att jag inte alls är sugen på att sitta på tåg som med all säkerhet inte kommer komma fram i tid är det väl säkrare än att åka bil om det nu kommer till att behålla livshanken. Det blir dock jävla dyrt... 580 enkel! Sj är inte sanna. Hur KAN de ta så mycket pengar? de borde anmälas för utsugning! Och så uppmanar man till att åka kollektivt... HRMF!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: