Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: "Det är vidrigt, snön är hemsk"

Wednesday, November 10, 2010

"Det är vidrigt, snön är hemsk"

Polisen uppmanar folk att lämna bilen hemma. Det ligger nämligen drivor av bilar i dikena. Jag kan inte påstå att det känns direkt kul att vi ska köra fram och åter till Uppsala i morrn. Vidrigt och hemskt är ord som polisen ska ha yttrat och jag kan inte annat än att hålla med. Jag trodde det slutat snöa när jag gick och la mig, men det måste börjat igen för ute ser ut som ett tvättäkta vinterland.

Jag vaknade av att jag frös så jag skakade i morse. Å, nej nu är det typ 100 minus tänkte jag, men det var det inte. Graderna ligger på nån minus bara, men härinne känns det som en igloo. Det tog kraft och beslutsamhet att slänga av sig det underbara täcket. Och som varje varje morgon vintertid var det bara att rusa in och hålla händerna under skållande vatten för att få upp lite värme.

Det är fruktanvärt, vidrigt, hemskt och alla liknande ord man kan komma på.

Vad var det jag sa förresten... nu har Aftonbladet också hängt ut Peter Mangs.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: