Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gamenight at Pottys

Saturday, November 13, 2010

Gamenight at Pottys

Jag somnade faktiskt om en sväng efter min morgonpromme i ösregnet. När Bäjb äntligen vaknade spelade vi lite flipper och sen hade det blivit alldeles för sent för vårt inplanerade morgonkaffe hos Potty. Klockan 15.00 skulle vi nämligen möta upp Bäjbs syster och bror i deras pappas lägenhet för sista röjandet av lägenheten. Klockan blev 18.00 typ innan allt blev klart och då var vi så hungriga att vi höll på att gå sönder. Det blev en pizza från Chaplin... underbar som alltid.

Nu sitter vi något försenade då hemma hos Potty. Det blev lite choklad istället för bak, men kaffet blev som planerat i alla fall. Killarna sitter och spelar nån split screeen variant av Call of Duty och jag blir alldeles yr i bollen av att kolla på.

Berättade jag förresten att jag glömde min laddare till mobilen hemma? Sånt får ju bara inte hända. Jag inser ju nu hur beroende jag är av min telefon.Jag känner mig helt handikappad utan den och det blir ju betydligt mindre bloggande som ni kanske märkt.

Dagen känns som den varit väldigt lång samtidigt som den gått asfort. I mon är det ju redan söndag igen och dax att åka hemåt igen. Men nu ska vi inte ta ut sorgen i förskott. I mon är vi bjudna till Bäjbs bror Patrick på fika och sen ska vi göra pannkakor innan jag sätter mig på tåget hemåt.

Nu ska jag försöka hänga med i spelandet igen. Latersch dudes and dudesttes


Image and video hosting by TinyPic

No comments: