Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Självgoda Mona

Wednesday, November 10, 2010

Självgoda Mona

Nu har man chans att spela på vem som blir Sossarnas nästa partiledare. Det ser bäst ut för Sven-Erik Österberg som jag inte har en aning om vem det är. Men om Mona tror på sig själv... otroligt nog. Hon är bra självgod den.

Samtidigt som hon går ut och uppmanar alla sina kollegor att avgå och ställa sina platser till förfogande säger hon:

Har du någonsin funderat på att avgå?
- Nej, jag har inte funderat så. Just nu funderar jag ju bara på hur man utövar det ledarskap som en partiledare är satt att ta i, i med- som i motgång, när ett parti råkar ut för en så stor valförlust och en så stor kris vi nu är inne i. Och jag känner att jag har förtroendet att leda och det tänker jag göra.

Fattar hon inte att hon som partiledare är ytterst ansvarig för deras kassa resultat? Om någon är den självklara att avgå är det väl ändå hon.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: