Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mitt nya hem

Sunday, November 28, 2010

Mitt nya hem

Det finns inte ännu, men hösten 2011 kommer det stå klart. Mitt drömhem på Karlsdal, Värnamo. En pool liksom! Vem sjutton som bor i lägenhet har pool i Sverige!? Ser det inte helt fantastiskt underbart ut?

Lägenheterna har legat ute förut, men tog slut antar jag eftersom de försvann, men just nu finns en femma ledig. Jag är så sugen på att köpa den rakt av att jag dör. Men det är ju de där med att det nästan är ett helt år kvar innan den står färdig. Jag vill ha NU!

Lägenheten ser invändigt lika underbar ut som på utsidan (bilder finns på Hemnet) och bara det att det finns ett stort loft gör ju inte saken sämre. Här finns gott om plats för både gym och xbox-rum.

GE MIG!, JAG VILL HA! JAG BEHÖVER!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: