Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Efterblivna ungdomar i debatt

Wednesday, November 10, 2010

Efterblivna ungdomar i debatt

Det är inte JAG som kallar dom efterblivna, utan Olga Isabelle som menar att folk tycker det om dom. Och ja... efterbliven är väl ett ganska bra ord i den bemärkelsen att de ligger gravt efter i verklighetsbild och förmåga att ta hand om sig själva, vilket man faktiskt borde kunna i deras ålder.

Trots att jag skrev om programmet bara nån timme innan glömde jag helt av att titta på det. Darn, jag hade verkligen sett fram emot att se det. Eftersom en debatt ju måste ha minst två sidor betyder väl det att någon eller några försvarat ungdomarna och deras föräldrar (eller om det bara var de själva) och det hade varit väldigt intressant att höra vad de hade att komma med. Men... som tur är finns ju svt.play, så jag får väl kika där.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: