Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ki-box!

Saturday, November 27, 2010

Ki-box!


Det var den roligaste... och jobbigaste... träningen jag varit med om!

Som om nån såg på mig från ovan slutade snön yra och jag tog mig till Friskis Öster på ca 30 minuter. Kallt var det, men det kompenserades med råge under passet. NDet var nä'mligen nåt fel på fläktarna och istället för luftkonditionering sprutade det in varmluft rakt in i salen. Man blev svett bara av att gå in.

Passet började med lite lätt uppvärmning som sedan bara blev tuffare och tuffare och slutade i stentuff. Sen lite styrka. Inte så jobbigt, men det var nog tur med tanke på vad som komma skulle.

Vi fick plocka på oss ett par boxhandskar, ett par mitzar och en stor mitz (?) per par och sen körde det igång. Det var lite trixigt i början, men man kom in i det ganska snabbt. Vi körde lite emot varandra första. Sen delades vi upp i fyra stationer där man i par körde olika övningar. TUFFT! Sen... det värsta av allt. Vi fick stå, fyra stycken med jämt mellanrum i salen. Emma stod med handskarna mitt emot mig, som hade mitzar. Sen sprang hon fram till mig, slog 8 slag, kröp under mina ben och sen skulle hon putta mig över hela salen och sen bytte vi partner med de andra två i vår grupp. Sen höll man på så en hel låt. Sen bytta man och jag körde samma sak. Det kändes som jag hade rent blod i munnen och som att jag skulle falla ihop vilken sekund som helst.

Hur kul som helst! När vi gick ut från lokalen darrade vi bägge två. Armarna var helt spagetti. Som tur var hade jag med mig ett äpple som jag kunde trycka i mig innan det långa vandringen upp på stan.

Jag shoppade loss deluxe på stan. Massor med julpynt. Ni ska få se... vänta bara!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: