Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tränad trots tå

Monday, November 15, 2010

Tränad trots tå

Det gick alldeles utmärkt att gå ut till Öster, träna och gå hem trots min onda tå. Den ligger så skyddad av lilltån och den breve vad den nu kan heta, så det märks knappt att det gör ont så länge jag har skor på.

Jag är så gott som genomblöt vad gäller klädsel. Spöregn hela jäkla dagen. Jag får ju nästan cellskräck av detta grå. Det känns lite som om det aldrig kommer gå över. Som om vi är fast i det evigt grå och regnande. Men jag ska faktiskt inte klaga för det är bättre än iskyla och snövallar för oss fotfolk. Bara att plocka fram lite galjar och hänga på tork. Det kanske är läge att köpa sig en bra regnutstyrsel.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: