Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Skitdag, skitbil

Thursday, November 18, 2010

Skitdag, skitbil


Kom precis hem i bilen vi ska ha i morgon... vilken skitbil jämfört med den vi hade förra torsdagen. Att jag ringde och bad om automat hjälpte inte ett skit för detta var en vanlig manuell som var jätteobekväm. Mina taxaben gör att jag måste sitta skitlångt fram för att få ner kopplingen och vad som händer då är att bromsen sitter alldeles för nära och det är svårt att inte tvärbromsa. Dessutom låter bilen som ett ånglok. Nä, det var ingen hit

Jag har tagit mig igenom dagen på Ipren. Trots det har jag mått skit, men det har funkat. Jag har hållit mig busy nog att inte kunna känna efter allt för mycket. Feberhuvudvärken har jag dock inte lyckats bli kvitt.

Det ska inte bli det minsta roligt att köra i morgon. Dr Malcolm "House" kom förbi och flinade om oväder i morgon och det gör ju inte saken det minsta bättre. Med lite tur hinner vi komma uppåt innan ovädret, men min hemresa ser ju inte direkt bra ut och då ska jag ju dessutom åka själv. DARN! Resten av helgen lär ju jag spendera inomhus som det ser ut. Ishavskyla! Låter ju helt fruktansvärt.

Förresten nu är vinterkräksjukan på intågande... alltid lika spännande när man jobbar inom vården.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: