Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gympa klockan 10.00

Saturday, November 06, 2010

Gympa klockan 10.00

Jag sitter i träningskläder för jag ska bege mig till Friskis om en liten stund. Fick för mig att jag skulle gå på gympan klockan 10.00. Det är nämligen den där Anna J som har det. Hennes pass är så sjukt jobbigt och det är precis vad jag är ute efter just nu. Ett pass som tar ut mig totalt och där det verkligen känns att man tränat.

Idag känns det verkligen som vinter. Det är minusgrader och trots att det inte är nån snö, ser det sådär vitt och skitkallt ut. Det är kallt härinne med och trots att jag vill träna längtar jag faktiskt lite tills efteråt när jag kan ta en dusch och sen dra på mig myspyskläderna igen.

Jag funderar lite på vad jag ska ha för dagsprojekt. Förra helgen röjde jag ju ut papper och bröte och jag vill fortsätta på den banan. Garderoben känns som ett måste, men också som det absolut jobbigare. På nåt sätt har jag svårt att skiljas från mina plagg och det blir lätt så att de hamnar i nån i-fall-om-att-låda istället för i sopen. Jaja, jag har ju ett tag på mig att fundera ut vad jag ska ta tag i.

På återhörande om några timmar.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: