Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Förmiddagskaffe hos Potty nästa helg

Saturday, November 06, 2010

Förmiddagskaffe hos Potty nästa helg

Nästa helg står förmiddagskaffe hos Potty på agendan. Bäjb är där på exakt detta just nu... eller ja, nuspelar de flipper tydligen, men han gick dit för det i morse i alla fall. Jag vart så avis att jag bjöd in oss nästa helg med. Och i stundens hetta erbjöd jag mig att baka kaffegötta. Nu är det ju bara så att jag inte är någon mästare på bak direkt. Fast jag lyckades ganska bra med tårtan till Pottys födelsedagsfika dock.


Hur som helst funderar jag på att göra nåt med choklad såklart... och kanske banan. Jag fick syn på en bok på min hylla i köket som jag knappt öppnat. Å, herrejisses, jag tror jag började dregla när jag kollade igenom den. Jag vill ju ha allt däri! Tänk att man kan göra så mycket gott med choklad som ju är så gott i sig själv.

Jag har ju en hel vecka på mig, men jag kan inte för mitt liv begripa hur jag ska kunna välja ut en enda sak att baka ur den där. Jag får kanske ta med mig hela boken så får grabbarna välja.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: