Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Cold morning

Friday, November 05, 2010

Cold morning

550 meter lång, fullt belyst och ventilerad – och med en liten räls att frakta knark under gränsen mellan Mexiko och USA. Så såg det ut i en tunneln polisen fick nya om efter att ha gripit en skum lastbilschaffis. Det måste jag säga verkligen var ett ambitiöst bygge, men hur är det ens är möjligt att utföra ett sånt bygge utan att någon märker det? Skickligt.

Kanske vore knarkindustrin nåt att satsa på för Heidi och Spencer Pratt som enligt Aftonbladet är luspanka och i dag bor på mamma och pappa Pratts ägor i en liten lya. Å, tänk hur underbart det vore om någon fick för sig att göra en uppföljare till The Hills, med dessa två spån i huvudrollen. Om de är så panka lär de ju inte tacka nej.

Idag är det fredag och vad bättre än att få syn på dessa små underbara krabater i tidningen. Är de inte bara för söta? Speciellt han uppe till vänster... en sån ska jag ha när jag blir stor.

Efter ett ganska bra tag med "värme" upptäcker jag till mig förskräckelse att det är nästan nollgradigt igen. Burr! Jag som var klädd och klar. Nu är det bara att svida om. I eftermiddag ska vi nämligen till kyrkogården, jag och mamma, och ska jag klara vara ute längre än 5 minuter gäller det ju att vara ordentligt klädd.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: