Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vaknar med The Voice

Wednesday, August 26, 2009

Vaknar med The Voice

Känns som det är otroligt mycket mer passande väder idag för att ligga hemma och va sjuk. Grått och regnigt. Perfekt. Dag 3 och jag är fortfarande lika täppt. Dock har temperaturen stabiliserat sig och istället har kroppssmärta infunnit sig. Det gör ont i varenda muskel och led i hela kroppen som om jag suttit fast kedjad i en och samma position i flera dygn utan möjlighet att röra mig.






Om 1 ½ timme sitter i princip hela urologkliniken, förutom jag, Dr. dagjour och Dr. bakjour, på Peppes buss mot kickoff/utbildningsdagar i Båserberga. Det är årligen återkommande dagar som brukar vara riktigt trevliga och de ända dagarna på året hela kliniken samlas på samma ställe. Jag har inte varit direkt peppad på det i år, men nu när man inte kan följa med känns det skittrist att missa det. Men men, what's a girl to do. Jag kommer med största sannolikhet få veta alla efteråt ändå.

Nu blire frukost och mer Vakna! med The Voice. Mycket underhållande morgon-TV faktiskt.

No comments: