Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Apoliva-skräcken

Wednesday, August 05, 2009

Apoliva-skräcken


Jag har ogillat denna reklam sen jag såg den första gången och gillar den mindre och mindre för varje gång jag ser den. Det är både modellen, Adina Fohlin, 24 och själva reklamen i sig. Man blir ju inte direkt sugen på att köpa nåt... speciellt inte om det man köper gör att man ser ut så där.

Tydligen är jag inte ensam. Det finns massvis med grupper på Facebook varav en: "Jag är rädd för tjejen i Apolivareklamen" har 93404 medlemmar.Eva Fernvall på Apoteket AB menar att vi är ovana och att den inte alls är läskigt... må så vara, men jag tänker i alla fall inte köpa nån Apoliva-produkt efter att ha sett den.

3 comments:

Anonymous said...

Tycker hon ser ut lite som hon i "The Ring" som kommer ut ur brunnen krälandes....

Hannastacia said...

Ja, haha, precis så ju!

Hannastacia said...
This comment has been removed by the author.