Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: På väg hem

Monday, August 31, 2009

På väg hem


Att sitta med i en styrelse är nog inte riktigt min grej egentligen. I fem och en halv timma har vi suttit och rabblat. Hälften fattar jag inte vad vi pratar om och hälften gör mig irriterad att man ens tar sig tid att prata om. Konkreta åtgärder och snabba beslut skulle det va om jag fick bestämma, men det får jag ju inte. Och tur är väl kanske det. Men jag undrar faktiskt ibland hur det kan komma nånting ur den soppan vi kokar på mötena. Som tur är har vi en fantastisk sekreterare som på nåt obegripligt sätt lyckas snappa upp det viktiga och skriva ett protokoll som i alla fall är min räddning för att ha en aning om vad vi sagt och vad som ska göras. Nu är jag i alla fall på tåget hem. I västerås för att va exakt så jag har halva resan kvar. Ska traska förbi ekersch och köpa psylliumfrön på vägen hem. Mycket exalterad över detta!

No comments: