Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Unnat mig för att orka med vardagen

Monday, August 10, 2009

Unnat mig för att orka med vardagen

Jag är hemma och vid liv, men det är inte mycket mer än så. Dagen började illa med att jag välta prick alla cyklar i stället när jag skulle ta mig ut med min och sen har det typ fortsatt i den banan. Fruktansvärt mycket och rörigt på jobbet.... och varmt. Dagen kändes evighetslång. Det måste gå mer smärtfritt i mon annars måste jag nog säga upp mig och aldrig mer jobba är jag rädd.

Efter jobbet tröstade jag mig med att åka och köpa en OBH Nordica mixer som jag velat ha ett tag (sen Christian köpte sin) och som blev ett måste efter gårdagens missöde med proteinshake i hela köket med stavmixern. Råkade ta vägen genom Zara. Zara är en sån affär jag aldrig handlat nåt på, men går igenom då och då för att varje gång konstatera att jag inte gillar deras kläder. Denna gång va annorlunda. Där på ett bort låg en alldeles underbar röd- och svartrandig stickad tröja som jag bara var tvungen att ha. Var ju inte direkt min plan att köpa nåt annat än mixern, men efter denna dag var jag fan värd det.

Nu sitter jag här i soffan och undrar om jag kommer orka göra annat ikväll. Jag behöver ju som tur är inte göra nån matlåda, men träna vill jag ju gärna göra nu när jag byggt nytt schema och allt. Ser dock ut att bli åska (vilket kan förklara min huvudvärk lite) så jag får kanske kasta om lite ändå i programmet. Men först måste jag sitta här lite till och bara göra ingenting.

No comments: