Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Goin' home :(

Saturday, August 08, 2009

Goin' home :(

Idag är det dax för Madonna på Ullevi då. 19 år sen hon spela på svensk scen... är inte det lite VÄL länge!? Vi får väl se sen om hon håller måttet. Väntar mig en fullständig rapport från Cillan och Cicci som har äran att va där.


Så idag är det dax att åka hemåt. Jag gråter blod. Vill inte, vill inte, vill inte! Kan inte nån fixa så jag slipper???!!! Varmare än nånsin i dag också... ska bli skitkul att sitta på tåget då. Yippiyayoo! och släpa mina astunga väskor ska också bli skithärligt.

Vad gäller bloggen vet jag att jag varit kass på uppdateringarna senaste tiden, men det ska väl bli bättre sen när man kommer in i vardagen i alla fall. Ni ska jag sura lite. Hoj!

No comments: