Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nattlig roadtrip med King of pop

Friday, August 21, 2009

Nattlig roadtrip med King of pop

Jag vaknade av klockan idag och fattade absolut ingenting. Ena sekunden befinner jag mig i en bil med Michael Jackson och andra i mitt sovrum. Weird. I bilen fanns även Michaels två äldsta barn och en jäkla massa väskor. Det var en liten bil iklass med en Mini Cooper så det väldigt trångt. Michael höll precis på att säga nåt när jag vaknade, typ: "Last night... Mmmummel... you went to bed instead... I thought mummelMUmmel... that girl was dangerous mummelharkelhmm".

Stackars King of pop kunde inte prata riktigt för hans ansikte var så opererat, men kvällen innan hade vi blivit bjudna på gala och jag tackade nej och gick och la mig och det var det han syftade på. Ja, drömmar kan va lite underliga ibland, minst sagt.

1 comment:

Eva said...

Haha. Jag tror varenda jäkel jag känner har drömt om Michael sen han dog. Själv drömde jag att jag var och hälsade på i hans stora hus, och fick gå in bakvägen för att slippa alla fans. Sen satt vi och pratade om hans pappa och han blev lessen :S