Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Better hurry

Thursday, August 20, 2009

Better hurry

Torsdagen avklarad... pust! Vi körde lika hårt idag som igår och det är himla tur det är fredag i mon för mer av detta hade jag inte pallat. Efter jobbet drog jag och köpte hårfärg. Fick köpa en ny... Intensivröd, eftersom Schwarzkopf tydligen inte tycker det räcker med att jag är den enda som köper Kashmir red och har slutat med den. Damn! Ser dock inte ut att vara så stor skillnad. Sen till mamsen och hämta HellSaaben och vidare till Siba och inhandlade en födelsedagspresent till Hannah (Christians brors dotter) som fyller år och som vi ska på kalas för på söndag. Kalla mig Mrs. Effective if you please.


Härnäst på schemat står ett hårt träningspass, hårfärgning och packning.

8 comments:

Eva said...

Den färgen blev alldeles för mörk på mig :(

Testar Wellas nya nu istället, det var Wellas jag alltid använde förut, innan dom slutade med den.

Hannastacia said...

Ja, den ser ut att bli lite mörkare, men vafan... blir det för mörkt får jag la ta en annan nästa gång. Trist att de slutar med den jag gillade ju :(

Hannastacia said...

Du hade rätt... den blev mörk... syns ju knappt att det är rött :(

Eva said...

Varför ska dom alltid sluta med den man gillar? :/

Christian said...

tack för att du fixade presenten åt mig, du är bäst babz!!

Hannastacia said...

But, of kås honeysen! Allt för min Bäjb!

Anonymous said...

Hmm, Jag har precis köpt kashmir red på mitt lokala Ica Maxi i Kungälv. Dessutom har de extrapris på alla brilliance-fräger denna vecka så de kostar 65:-/st :)
Hälsningar
/Hannah

Hannastacia said...

Lustigt att du kommenterade just nu för jag hittade den faktiskt jag med på Maxi Örebro alldeles nyss.