Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ur InTouch

Thursday, August 27, 2009

Ur InTouch

Jag läser sällan skvallerblaskor. Så sällan att jag, när jag väl gör det, inte har en aning om vilka hälften av de som är med är. Vilka är t.ex Jamie-Lynne Sigle, January Jones, Isla Fisher och Kristin Cavallaris? En som figurerat länge i diverse tidningar av typen skvaller och mode är Chloe Sevigny... vet inte vem hon är eller ens hur sjutton man uttalar de där namnet.

Tänkte dela med mig lite av vad jag lärt genom att bläddra i InTouch.

  • Jennifer Garner, Jessica Alba och Tyra Banks är smala och Hillary Duff, Kelly Clarkson och K-Fed är tjocka (K-Fed är faktiskt RIKTIGT tjocker på bilden. Vad har hänt med han?) Just ja (i en annan del av tidningen)... Britney, Jennifer Love Hewitt, Alanis Morisette och Kelly Osbourn har också blivit smala.
  • Jessica Simpson färgar håret ljusare varje gång det blir slut med en kille. Nu är hon trakasserad av sitt ex och såklart... hon har blivit smal igen.
  • Avril Lavigne, som det har varit knäpptyst om i evigheter roar sig i St. Tropez utan sin man. Och samtidigt går han på fest med en tjejkompis i en annan del av landet. Skandal!
  • Scarlett Johansson och Ryan Reynolds äktenskap är i kris! De bråkade nämligen i slutet av juli. Scarlett var skitförbannad. Vilket konstigt par som bråkar! De har ju bara varit gifta i 10 månader... gränsen för när man ska börja bråka är bra mycket längre bort än så ju.
  • Kendra Wilkinson avslöjar att hon inte tyckte det var särkilt mysigt att ha sex med den rynkiga gubben (Hef då) och att hon ganska ofta hade sex med killar i sin egen ålder. No SHIT!?! Annars är det väl alla 19-åringars dröm att krypa till sängs med en 82-åring... vem kan ha mer erfarenhet än en sån mogen karl?
  • Brad Pitt söp sig fuller när han va ifrån familjen... ska han och Angelina gå isär nu tro? Nja, kan det va så att han passade på att ha lite skoj med vännerna bara. Kan tänka mig att han inte får så många tillfällen att festa loss med de 100 barnen därhemma.
Jag betalade 29 svenska kronor för att få veta allt detta. Ja, jag måste säga att det står otroligt mycket matnyttigt i dessa tidningar... eller kanske inte. Överlag tycker jag inte det står så mycket över huvudtaget. Sidorna täcks av stora bilder (varav många man sett förr) och pyttelite text i ena hörnet av bilden.

Tidningen får en svag treudd på en skala upp till tio (där tio såklart är topp). Slutsatsen är nog att jag nog inte kommer bli nån storkonsument av skvallerblaskor i fortsättningen heller.

No comments: