Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mr. Potato Head

Wednesday, August 19, 2009

Mr. Potato Head

Mr. Potato Head is an American toy consisting of a plastic model of a potato which can be decorated with a variety of attachable plastic parts such as ears and eyes to make a face. The toy was invented and developed by George Lerner in 1949, and first manufactured and distributed by Hasbro in 1952.

Tänk att han är så gammal! Vet inte varför jag kom att tänka på denne figur, men av nån anledning har han dykt upp i skallen titt som tätt senaste veckan. Vad triggade det? Tycker ju jag måste hört namnet eller nåt, men jag kan inte minnas det.

Jag tror jag hade en Mr. Potato Head (mamma?). Jag minns i alla fall att jag lekt med en och att jag älska den. Finns han fortfarande att få tag på tro? Om han gör det ska ju min unge ha en lätt!

No comments: