Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ännu en dag lider mot sitt slut och gla för dä ä ja

Wednesday, August 26, 2009

Ännu en dag lider mot sitt slut och gla för dä ä ja

Den här dagen har gått OTROLIGT mycket snabbare än igår... antagligen för allt jäkla pyssel med bannern. Vill ju byta bakgrunden med, men orkar jag?... nä! Eftersom jag inte hittar nån på neeeetet jag gillar måste jag även där bygga en själv och den minns jag hur jäkla skitjobbigt det var sist. Kanske imon.

Har en sån otroligt konstig känsla i kroppen... alla har väl haft ledvärk efter influensa förut, men detta är inte samma. Smärtan sitter i musklerna... det känns som jag tränat stenhårt under lång tid och samtidigt inte ätit på flera dar typ. Jag känner varenda muskelfäste i hela kroppen och det gör ont... som tusan! Helknäppt... det enda jag gjort som krävt någon ynka form av ansträngning är ju att gå till affären och tillbaka.

I övrigt mår jag bra mycket bättre. Det kommer såklart tillbaka när Iprenen och nässprayens effekt avtar, men med nya doser blir det bättre igen. Det verkar som folk faller som furor i förkylning runt omkring. Konstigt att det börjat så tidigt, men det kanske det alltid gör. En annan som är förkyld året om har ju inte så stor koll.

Nu ska jag äta knäckebröd. Jag är helt och fullkomligt beroende av knäckebröd... vill ha det till frukost, lunch och middag, men nöjer mig med den första och sista, men det är knappt jag klarar. I bland slinker en med till matlådan på jobbet. Vart kommer det ifrån? Detta beroende har eskalerat det senaste halvåret. Innan dess minns jag inte att jag åt det knappt alls. Falu Rågrut grov är den bästa med Sport och Fiber Plus är också favoriter. Idag blir det den första och bästa... med skagernkost och kalkon såklart.

3 comments:

Loo said...

Fin banner snuttbulle. :D Hoppas musklerna slappnar av snart. Puss!

Hannastacia said...

Det hoppas jag med för det gör RIKTIGT ont faktiskt. Ipren, NyQuil och säng kanske hjälper.
PUSS!

Linda said...

Vem är inte beroende av knäckebröd? Speciellt med ost på :)