Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Snart helg!

Thursday, August 20, 2009

Snart helg!

Underbara torsdag... eller ja, dagen i sig är väl inte så jäkla underbar, men det närmar sig helg med stormsteg. Gårdagen var så hektisk på jobbet att den kändes som den gick dubbelt så snabbt som en normaldag. Hoppas denna dagen går lika snabbt (fast gärna med lite lite mindre stress).

Det tycks ha blitt lite sommar igen, minsann. Vet inte riktigt vad jag tycker om det... Jag vill ha höstmys ju. Äh, jag ska inte klaga... lite mer värme skadar banne mig inte innan hösten och vintern. Vänta bara nåra veckor kommer jag tjöta ihjäl er om hur kallt det är och hur mycket jag fryser, haha. Ringde Melins om balkongdörren i måndags, men det gick inget vidare eftersom underhållsnisse var sjuk och den jag prata med "tyvärr inte kan hjälpa mig, men ring igen nästa vecka".

Längtar till lunch... köpte mig en grillad kyckling i går och ska unna mig kyckling och pastasallad idag. En lite matlådefavvo!

2 comments:

Eva said...

Min helg börjar idag! :D
Trevlig kycklingsallad på dig.

Hannastacia said...

Tack du... och ha en trevlig helg!