Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Miss Fantastic

Thursday, August 20, 2009

Miss Fantastic

Wooow, att färga håret efter ett styrkepass med fokus på armar och axlar va ingen höjdare. Fick färgen tillslut, men hur sjutton ska jag få kraft att tvätta ur det?! Armarna känns som the old Mister Fantastics på bilden... fast värre.Imon efter jobbet blir det roadtrip söderut direkt. Eftersom jag tänkt flexa ut så fort det är möjligt och dra tänkte jag att jag skulle ha lite matsäck med mig. Tänkte länge och väl på vad som skulle kunna passa och kom till sist på det! Självklart stekt äggmacka.. stekt i extra mycket stekflöt. Den ultimata matsäcks-smäckemackan. Hur gott är det inte?! och speciellt när man får packa upp den ur ett litet foliepaket där den legat och göttat sig ett tag. Kanske skulle försöka hitta mig en annan rastplats än Preem-macken i Mjölby... kanske nåt med bänk och träd. Men Preem har bra toa.... jaja, vi får la se... gott ska det bli i alla fall.

No comments: