Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Saknar dig Rolle

Thursday, May 12, 2011

Saknar dig Rolle


Jag vaknade i morse och tänkte på chips. Inte vilka som helst utan just de på bilden ovan. Jag kunde först inte riktigt förstå varför för det var inte så att jag var sugen på dom eller så, men ändå var de det första i mitt huvud när jag slog upp ögonen. Det dröjde inte länge fören jag insåg vad det var. Rolles födelsedag. Rolle fullkomligt älskade OLWs Dill och Gräslök och det var det givna förstahandsvalet i tv-soffan på helgerna. 

Eftersom jag inte vet om det finns OLW dill och gräslök i himlen skickar jag därför över en i tanken. Önskar jag hade kunnat ge dig den på riktigt. Tänker på dig på din dag.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: