Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Morgonlöp

Wednesday, May 18, 2011

Morgonlöp

Solen skiner, men längst bort i västra horisonten breder sig en rand av mörkgrå moln ut sig. Inte mera regn va? Efter gårdagen åsk- och skyfall har väl ändå den torra marken fått sitt för den här gången. Nu kan väl alla trädgårdsmänniskor vara nöjda ett tag?

Det är alltså Göteborg nästa för kurs i dagarna två. Jag behöver inte åka alltför tidigt (så frågan är varför jag vaknade samma tid som vanligt) så jag tänkte passa på att ta bilen till Karlslund för spårpremiär för den här säsongen. Jag tycker egentligen inte riktigt om Karlslundsspåret. Det är för det första enligt mig felplanerat med två backar i början som skulle passa bättre i slutet av rundan och underlaget består på sina ställen av barrtäckt sand som inte alls är fotvänligt att springa på, men det får duga idag.

(Kaffe kan nu förresten tydligen även förhindra prostatacancer. med upp till 60 procent. För bara nån vecka sen kom ju rapporter om dryckens fantastiska effekt på bröstcancer och nu kan alltså även männen pimpla kaffe med gott samvete.)


Image and video hosting by TinyPic

No comments: