Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nytt utseende

Monday, May 09, 2011

Nytt utseende

Tog hem den senaste versionen av Firefox igår och det ångrar jag bittert. Inte för att det är sämre... inte alls, men den tog bort mitt fina Pimpzilla-tema så det ser skit ut och flyttade mina flikar till över verktygsfältet istället för som förut under. Småsaker som stör mig otroligt mycket. Nu hittar jag inget tema som faller mig i smaken och jag måste tänka till varje gång jag ska byta sida. Undrar hur lång tid det tar innan jag lär mig... och framförallt slutar störa mig på det.

Jag känner mig inte helt redo för måndag morgon, men som vanligt har man ju inte mycket val. Jag hade mycket hellre haft minst en dags ledigt till. Solen skiner fantastiskt fint denna morgon och trots att det varit ljust länge nu på morgonen när jag gått upp är det så superljust denna morgon att jag faktiskt trodde jag hade försovit mig. Det är SÅ härligt att värmen är tillbaka!

Jag längtar till kvällen. Efter alldeles för många dagar utan träning känner jag mig mer peppad än någonsin på ett svettigt löparpass i skog och mark.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: