Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dagens äventyr

Saturday, May 14, 2011

Dagens äventyr


Jag är precis hemkommen från dagens andra träningspass. För det blev ett riktigt träningspass. Jag bestämde mig för att ta The Hannastacian Hellride (min cykel alltså) och trampa mot Marieberg. Det är 8 km enkel och jag visste att det skulle finnas nån ny cykelväg dit. Jag kollade upp den på kartan och memorerade den. Jag hade ju förvisso mobilen med mig, men jag ville ju inte hålla på och stanna hela tiden och kola vägen. Men det behövde jag inte heller. Det var ju skyltat hela vägen!

Men... min Hellride har inte en enda växel, det är uppförsbacke hela vägen och det blåste ganska rejält... motvind såklart... hela jäkla vägen. Dessutom hade jag ganska dåligt med luft i däcken. Jaja, jag tog mig dit i alla fall. Helt slut när jag kom fram, men jag tog igen mig medan jag traskade runt lite i affärerna. Inte ett skit hittade jag dock. Och skorna jag åkte för att köpa var såklart slut.

Hemvägen gick lättar. Nerför och medvind... Jihooo! Nu är jag helt slut. Jag har ju inte ätit sedan frulle vid 9-snåret och en halv portion gröt mot 6 km löpning, 16 km cykling och strosande på Marieberg känns inte som det går ihop. GIV MIG MAT NU!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: