Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nike training app for iPhone

Tuesday, May 10, 2011

Nike training app for iPhone

För kvällens styrkepass använde jag mig av NTC - en fantastisk liten app för iPhone med 60 olika träningsprogram och över 90 övningar. Man kan välja träna med fokus på kondition, styrke, toning eller fokusering. Jag valde styrkeövningar a 15 minuter stycket för axlar och mage... och så la jag till till armhävningar och bicepscurl. Passet gick bra, men det märktes att jag inte var helt i form efter nattens brist på sömn. Det gick i alla fall över förväntan.

Efter styrkepasset gav jag mig ut på en 40 minuters UNDERBAR powerwalk i kvällssolen. Fatta att det är 24 grader varmt och klockan är snart 21.00. Helt otroligt skönt att gå i linne och shorts och svettas.

Det blir tidig säng nu. Inatt MÅSTE jag sova. Tyvärr känner jag mig inte ett dugg trött just nu.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: