Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Femme Power Kreatin

Tuesday, May 31, 2011

Femme Power Kreatin

"Prestationsökaren som ger starka, uthålliga och fasta muskler"

Femme Power från Fit & Smart by Charlotte Perrelli är ett prestationsökande tillskott speciellt framtaget för kvinnor. Femme Power innehåller en patenterad form av buffrat kreatin som snabbt absorberas i musklerna utan att binda vätska. Femme Power ger varken viktuppgång eller vätskeansamling utan endast starkare och synbart fastare muskler.
Kreatin är ett ämne som finns naturligt i musklerna där det ger energi till muskelarbete. Under ett träningspass tar kreatinreserverna snabbt slut och muskeltrötthet uppstår. Tillskottet Femme Power fyller på kreatinförråden och ger omedelbart ökad styrka, explosivitet och uthållighet för maximal prestationsförmåga vid varje träningspass.
Femme Power behöver endast tas före träningen och kräver varken uppladdning eller uppehåll. Varje kapsel innehåller 750 mg. av den patenterade kreatinformen Kre-Alkalyn.

Dosering: 1-2 kapslar 20 minuter före träningen
Titta vad som kom med posten idag. Jag har provat Kreatin en gång tidigare i mitt liv och det var si sådär 12 år sedan. Min dåvarande pojkvän tränade hårt och tog kreatintillskott i perioder. Jag testade en gång. Om det hjälpte mig den gången har jag ingen aning om eftersom jag var ganska otränad och knappt visste hur mycket jag klarade utan kreatin.

Nu har jag ju dock tränat ett bra tag och tänkte jag skulle testa på riktigt. Charlotte Perelli har ju skapat en kosttillskottslinje som hon kallar Fit & Smart och den innehåller produkter speciellt framtagna för kvinnor. Vad jag tycker låter bra med denna är att man inte ska samla på sig vätska, vilket jag ju har otroligt lätt för annars. Jag hade ingen aning om att de skulle vara så snygga också. Ska bli spännande och se om det ger resultat.

Image and video hosting by TinyPic

20 comments:

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg my dog - can get tramadol online

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl oral tablet 50 mg - tramadol 50 mg ultram

Anonymous said...

order tramadol online tramadol wiki - order tramadol with saturday delivery

Anonymous said...

generic xanax xanax side effects newborns - buy xanax online express shipping

Anonymous said...

xanax online drug test information xanax - what is the generic of xanax

Anonymous said...

generic xanax xanax withdrawal what helps - xanax effects forum

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol cod money order - tramadol buyers

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol 200mg - tramadol for dogs effects on humans

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#30896 buy tramadol online legally - ultram tramadol 50 mg side effects

Anonymous said...

buy tramadol tramadol withdrawal vomiting - tramadol 50 mg can you get high

Anonymous said...

buy tramadol hcl side effects of tramadol 50mg tablets - tramadol 50 mg

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#57594 tramadol hcl 50 mg generic ultram - tramadol quinidine

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol usa pharmacy - ultram side effects weight loss

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#74967 tramadol 50mg no prescription - tramadol dosage vs oxycodone

Anonymous said...

buy tramadol tramadol for dogs nausea - buy tramadol online no prescription cod

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#57594 can someone overdose tramadol - tramadol er overdose

Anonymous said...

buy ativan online ativan withdrawal program - ativan overdose effects long term

Anonymous said...

buy tramadol tramadol addiction during pregnancy - can buy tramadol online

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#7724 xanax generic form - xanax side effects sleep

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#2mg what generic xanax looks like - new xanax pills