Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ok, jag bangade löpningen

Tuesday, May 24, 2011

Ok, jag bangade löpningen


När jag insåg att vindarna bara blev värre och värre gav jag faktiskt upp mina planer på att springa och beslöt mig för att träna hemma istället. Det är lite svårt att hinna med styrkan nu när man bara vill ut och springa hela tiden, så jag passade på att köra riktigt hårt. Det blev uppvärmning med 20 minuter stepper och sen 20 minuter snabb crossfit (situps, armhävningar, ryggresningar, squats och burpees i en rasande fart) på det. Nu är jag alldeles skakig i hela kroppen, men det känns skönt.

Nu ska jag ila in i duschen och sen blire premiärinmundigande av Lidls kvarg med yoghurt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: