Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dåligt men ändå bra

Friday, May 20, 2011

Dåligt men ändå bra

Gick underbart bra att springa i morse. Antar att det var det nattliga energitillskottet av hamburgare och milkshake som gav lite extra energi. Efter en liten tupplur vaknade också Bäjb och vi drog ut till Lagan och gick korthålsbanan. Det kändes sämre än nånsin, men för en gång skulle fick jag till närspelet och kom undan med 54.


Jag glömde ju berätta (eller gjorde jag kanske det?) att jag köpte uggleklockan jag såg i Ur & Penns reklamblad. Den är ju bara helt underbar. Jag tror faktiskt det är ett systerur på riktigt eftersom den låg böand de andra i affären, men den är så jäkla snygg så jag hade den på mig på kvällen när vi käkade middag i Göteborg och jag fick komplimanger för den. Ugglor är fantastiska helt enkelt.

Snart är det dax för fredagssupé som ikväll består av frallor med ost. Mums.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: