Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kärt återseende på Lidl

Monday, May 23, 2011

Kärt återseende på Lidl

Jag tog faktiskt bilen till Lidl efter att ha läst varningar om stormbyar och att en flicka blivit skadad av ett träd. På gården ligger fullt av nedblåsta grenar så det kändes tryggast.

Lidl var inte alls i min smak. Javisst det var mycket billigt, men de hade ju inte hälften av det jag ville ha och grönsakerna såg halvruttna ut varav jag bara får gurka till min kyckling i morrn.


Men.. jag träffade en gammal kär vän, Åsa. Åsa och jag var ett tag rån högstadiet och långt in i fjortistonåren bästisar, men som många gamla vänskaper ebbade den ut av oförklarliga skäl.
 

Hur som helst ska vi ta upp kontakten nu i alla fall. Åsa vill börja springa, men har ont i ett knä och vem bättre tränare än jag?!? Eller kanske inte så som jag ignorerar mina känningar, men jag tror jag är bättre när det gäller andra faktiskt. Kul kul.

Nu ligger jag så grymt mycket efter i planeringen så det är inte klokt. Allt tack var de där jäkla modemet som tog upp en massa tid, men som sedan medan jag var på Lidl tydligen bara bestämde sig för att börja funka igen. Hur det gick till fattar jag inte, men så länge det funkar bryr jag mig faktiskt inte.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: