Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dagens fundering

Thursday, May 05, 2011

Dagens fundering


Ibland vaknar jag med en fundering och sen kan jag inte släppa den på hela dagen. I morse vaknade jag och i huvudet hade jag frågan: varför kallas fotens översida för fotrygg? Egentligen en helt ointressant fråga, men jag antar den kom upp eftersom jag har så fruktansvärt ont där. Rygg förknippar i alla fall jag med baksida och jag ser nog inte fotsulan som någon slags framsida, vilket då skulle vara motsatsen. Jaja, jag kommer väl inte komma på nåt bra svar så jag ska försöka släppa det.

Det är torsdag och det betyder snart fredag! Hoppas dagen går fort. Kvällen med för den delen, men inte för fort för jag måste ju hinna med packning och grejer.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: