Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Internetstress

Monday, May 23, 2011

Internetstress

Grrr, jag blir vansinnig!!! Detta händer jämt när jag är duktig och stänger av modemet när jag ska ut och resa. WAN-lampan bara blinkar och blinkar oavsett vad jag gör. Jag minns inte hur jag fick det att komma igång sist, men jag har provat alla de uppenbara lösningarna med att bryta strömmen, slå av och på allt som går och dra ut och sätta i alla sladdar. Har även grejat runt på datorn fast jag vet att felet ligger i modemet. Finns inget som stressar mig mer än ett icke fungerande internet!!!!

Måndag morgon och gråväder. Inte vad jag längtat efter det är ju livets gång antar jag. Ska väl göra några tappra försök till med modemet innan det åker genom rutan.

No comments: