Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: God morgon från Göteborg

Saturday, May 07, 2011

God morgon från Göteborg

Äntligen är hela huset vaket. Fasen va pojkar ska sova. Jaja, det hände inte så mycket igår. Vi åt pizza och pojkarna drack lite öl medan jag somna som en stock på soffan.

Planen för dagen är att åka till Dormy så Otto kan köpa högerklubbor för han är tydligen inte vänstergolfare längre och sen kanske hinna med en golfrunda innan kvällen och The Zone. Vi får väl se hur långt vi hinner. Hoppas INTE jag hittar några fina rosa klubbor som jag får för mig att köpa för det är ju så jäkla dyrt och jag kan gått köra på Bäjb klubbor tills jag blir bättre... om jag nånsin gör det. Detta tänk låter väldigt olikt mig, men nån gång ska jag väl växa upp kanske.

Hoj hoj

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Anonymous said...

Pojkar?? Hehe...gubbar menar du väl?? ;)
//Släggan