Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: 1 maj välkommen

Sunday, May 01, 2011

1 maj välkommen

Ja, just 1 maj är ju i.o.f.s snart över, men maj som månad är ju mycket välkommen. Det blev en ganska bra helg tillslut. Efter att ha mått skit i ett par veckor känns det som jag är tillbaka på banan igen. Och vad har jag lärt mig? Jo, skit i att äta Spironolakton och träna stenhårt. Och sen har jag ikväll lärt mig att det är mycket onödigt att raka benen och glömma att man har ett stort jäkla köttsår på knät. Rakhyveln satte fart på både blod och smärta igen. Fyfasen så dumt. Jaja... frågan är ju om det nånsin kommer växa ut nåt hår där igen i alla fall och då har jag ju vunnit nåt i alla fall.

Ikväll ska jag banne mig hinna med två avsnitt av Sons of Anarchy så det är bäst jag sätter fart.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: