Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Välkommen till världen Adrian Lilja!

Wednesday, December 02, 2009

Välkommen till världen Adrian Lilja!

CiBag (och Matte kanske lite med) har gjort det. Fött ut en liten sumo! Idag 091202 klockan 9.52 kom den lille grabben ut i friheten efter lååång väntan. Cicci är fan min hjälte efter att ha härdat ut de 32 timmar lilleman tog på sig.

Jag fattar inte hur man gör det... hur man klarar av det. Men kvinnor gör det ju hela tiden, varje sekund. Otroligt! För mig blir det ett snitt i buken... jag vägrar nåt annat!

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

CiBag said...

Hehe, jag ska berätta hur man gör: man tror inte från början att det ska ta 32 timmar ;) Så man tar några timmar i taget... ;) Puss på dig :)