Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: 1 kg choklad

Tuesday, December 29, 2009

1 kg choklad

Jag försökte gå min dagliga morgonpromme i morse, men det var nästan omöjligt. Senaste dagarnas slask hade förvandlat Värnamo stad till en enda stor högblank is. Jag kämpade i en timma innan jag gav upp och jag kom inte direkt långt.

Pappa och Stina kom på visit på vägen hem till Österlen. Som jag befarade fick vi en chokladask... Och ingen dålig heller. 1 kg!!! Livsfarligt för en chokladnarkoman som mig. Det är ju som om en alkis skulle ha ett systembolag i vardagsrummet. Christian gör inte mycket för att hjälpa till, så ska jag inte föräta mig helt får jag nog donera den till soprummet.

Efter visiten plocka vi upp Pontus för lite äventyr på Elfynd och Exir. Sen kom Otto och vi drog ett parti TP som Bäjb vann. Det kunde han behöva med tanke på hur det går i golfen just nu. Vi befinner oss på prick samma ställe som igår... Och i förrgår, dvs hos Pontus med Tiger Wood på Wii. Börjar bli lite av en tradition nu faktiskt. En bra sådan för det är riktigt trevligt. Spännande att se vilken Tiger som vinner idag...


Image and video hosting by TinyPic

No comments: