Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Längdskidor!

Friday, December 18, 2009

Längdskidor!

Fick en otrolig lust att åka längdskidor. Det får jag varje vinter, men det blir aldrig av. Mest av den anledningen att jag inte har några skidor. Jag skulle dock inte tveka att köpa ett fullt kit om jag bara hade nån att åka med. Ingen runt mig tycks tycka det låter skoj att åka längdskidor och ensam kommer jag aldrig ta mig iväg.

Åh, tänk hörni! Skidor i ett vitt och soligt landsskap, varm choklad och äggamacka. Lovely!

Skidpaket från Salomon, 1500:-

  • Ett paket för vuxna! Lämpligt skidpaket att gå på tur med och om man åker lite skidor på semestern.
  • Längdskida "Salomon Elit 5 Classic/grip cm"
  • Pjäxa "Salomon Eskape5(herr)/ Siam 5 (dam)"
  • Monterad bindning "Salomon Profil auto M/W"

Inte alls farligt dyrt för ett helt kit! Kanske skulle slå till ändå... även om de bara blir ståendes på vinden. Nån gång under min kvarvarande livstid kanske jag kommer iväg.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Christian said...

högst tveksamt. skäggamackan kanske blir av, men inte skidorna. vintersport är bara för bögar och homofober som pontus skulle sagt.