Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Svenska tidningar suger

Friday, December 11, 2009

Svenska tidningar suger

Tänkte köpa mig en tidning på vägen hem idag som jag skulle ha i badet, men det finns verkligen bara skit i hyllorna. Är det så att man blivit kräsen? Man kan ju läsa allt på nätet. Eller är det helt enkelt så att det bara är skit. Vad finns det för alternativ?

Mat: Inte intresserad
Träning: Oftast de jag köper, men det är mest samma innehåll varje nummer
Hus och hem/inredning: Kanske kul om man har villa eller bostadsrätt, men hyreslägenhet... not so much.
Vetenskap och historia: Står ganska mycket intressant, men av nån anledning köper jag sällan dessa.
PC/data: Jag letar upp det jag behöver veta på nätet. Allt annat är ointressant.
Tjejtidningar/mode: De uslaste av dem alla. Bara en massa reklam och mode sida ut och sida in.
Musik: Svindyra ochinnehåller mest EMO-skräp.


Ett genomgående tema i alla tidningarna är att det kanske är EN sak i hela tidningen som är intressant och sen känns resten som utfyllnad. Det är samma kändisar och samma artiklar, fast i olika tappning om och om igen. SKRÄP är vad det är.

Önskar jag kunde ta med mig datorn i badet.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: