Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Rumpsniffare on the loose

Tuesday, December 22, 2009

Rumpsniffare on the loose

En rumpsniffare härjar i USA...



Det är så enkelt som det låter. Mannen smyger runt bakom den anställdes rygg och tar varje tillfälle i akt att sniffa denne i baken! Kan det bli mycket sjukare än så? Undrar vad det är för lukt han önskar känna?! Nu jagas mannen av polisen.

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Anonymous said...

Han måste lukta oemotståndligt i den bakre regionen.

Jag har haft en liknande varelse efter mig. Dock hade han fyra ben istället för två. Vilket verkar lite mer ok för mig. Men det kanske bara är mina fördomar?

Mohammed said...

Hahaha allvarligt, men jag kan inte låta bli att garva

Anonymous said...

hhaahahhahaahah WTF