Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Julkrönika 2009 - Prolog

Friday, December 11, 2009

Julkrönika 2009 - Prolog

Det börjar alltså nalkas jul, så jag bestämde mig för att skriva en julkrönika i några delar. Jag kommer kanske inte följa definitionen på krönika direkt: En krönika är en litterär genre, där ett faktiskt händelseförlopp refereras och kommenteras kronologiskt, skrivet antingen på vers (t ex knittel) eller prosa, men jag tyckte ordet lät bra. Jag hoppar och skriver kors och tvärs som jag brukar... det blir nog bra.

Hur ofta jag kommer uppdatera krönikan eller hur många delar det blir har jag inte bestämt ännu, men den kommer vara över till jul i alla fall, så jag kommer inte tråka ut ser allt för länge.

Alla delar kommer finnas länkade till höger om ni missar nån.

Here we go...

Image and video hosting by TinyPic

No comments: