Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: It's a cold cold morning

Thursday, December 17, 2009

It's a cold cold morning

Hur in i Hel---e ska det här gå till? Hela kroppen skriker!

JAG VILL INTE GÅ UT I KYLAN!

Detta kalla väder (minus 9 grader) är så plågsamt för en fryslort som mig. Jag vet inte vad som gick fel, men jag är inte anpassad för klimatet vi har här i norden. Nåt gick snett i min produktion. Jag måste sakna en gen av nåt slag.

Jag skakar... jag somnade skakandes, jag sov (knappt) skakandes, jag vakande skakandes. Större delen av morgonen har jag stått med handlederna under rinnande kokande vatten. In i duschen tar jag mig inte... och definitivt inte ur den, så den tanken har jag förkastat. Trots att min jacka är ganska stor finns inte en chans att jag kan få på mig den mängd kläder som krävs för att jag inte ska få plågsamt ont i kroppen av kylan när jag går de 20 minuterna till jobbet. Jag är rådlös... kan inte tänka klart. Jag tror hjärnan fryst över.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: