Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Earmuffs

Tuesday, December 22, 2009

Earmuffs

Håller på att packa och till min stora glädje hittade jag min älskade randiga halsduk och mina underbara öronmuffar. Öronmuffar är fruktansvärt underskattat. När jag var liten hade alla öronmuffar, men det var inte lätt att hitta några nu. Jag och Även letade på varsitt håll i varsin stad förra året (eller var det två år sen... nevermind) och tillslut hittade hon i Göteborg. Muffarna värmer öronen bra mycket bättre än en mössa. Jag har letat i år igen... mamma ville ha ett par... men inte heller i år finns de att finna. Allt annat mode kommer ju åter, så varför inte också muffarna?

Nu är jag svinrädd om mina, för de har ju en förmåga att gå sönder i fästena och de ser faktiskt lite sköra ut redan.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: